duminică, 22 noiembrie 2009

PLACINTA CU DOVLEAC


Placinta cu dovleac(si cea cu mere)imi place doar cu foi de casa,nu cu foi cumparate.
Asadar,am dat dovleacul pe razatoarea mare si l-am pus la calit cu cateva linguri de zahar.Dupa ce s-a calit am dat vasul de pe foc si am lasat sa se raceasca si am adaugat putina esenta de rom(merge scortisoara dar din cauza de copil pretentios,nu am pus).

FOILE
-500g faina
-25g drojdie proaspata
-250ml apa calduta
-2linguri zahar
-jumatate lingurita sare
-2linguri ulei
Se framanta un aluat elastic,care se lasa 15 minute sa se odihneasca.
Se imparte in patru si din fiecare parte se intinde cate o foaie,cat de subtire se poate,intai cu sucitorul apoi cu mainile.Foaia se pune pe hartie de copt,se pune dovleac pe toata suprafata foii si cu ajutorul hartiei se ruleaza.
Se aseaza rulourile in tava unsa.Se ung si ele deasupra cu ulei si se dau la cuptor,la foc mediu,pana se rumeneste putin deasupra.Se pudreaza cu zahar pudra.






11 comentarii:

  1. mor dupa placinta de dovleac, o sa incerc si eu reteta de foaie.

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am zis ca o sa incerc, o sa postez sa vezi ce a iesit, am facut o umplutura cu brinza. Merci de reteta.

    RăspundețiȘtergere
  3. DA,ASA CUM STIAM SI EU CA SE FACE,FFF BUNA

    RăspundețiȘtergere
  4. fara drojdie, nu se poate oare?

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai am facut placinta, a iesit de-li-cioa-sa!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. am facut-o si eu
    deliciosa e putin spus
    ffff buna
    usor de facut
    am sa fac placinta numai reteta asta si cu mere la fel de buna
    economica si foarte usor de facut
    multumesc mult mimi si sa-ti dea domnul multa sanatatesa ne dai retete la fel de bune
    poop

    RăspundețiȘtergere
  7. buna!mi-ar place daca ai avea si pag.facebook.imi plac retetele tale.Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. va multumesc!ma bucur ca v-a placut!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am incercat si eu reteta
    A iesit ff buna!

    RăspundețiȘtergere